2013年10月30日 星期三

韓國之旅Day 1

 一點先起飛~~

估唔到咁夜都有意粉食~~
 去到韓國就上左車去南面~~~

中途站......買杯咖啡飲下先!!^^

終於食lunch了~~

 第一站內藏山~~~

好可惜紅葉得好小!!>_<


我今次旅行目的係睇紅葉......點解得個小小呀???






 白羊寺真係幾靚呀~~^^






 好大個!好好味~~

 竹林都好靚~~




 是日晚餐!!


返酒店前緊係要買野返酒店la~~

好多野食呀!!^^

2 則留言:

  1. 跟團去?真係唔多紅葉啊,去年11月尾我去有好多好多呀!我係小魚,在這google 我用這名字,未懂怎轉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀~~我跟團去!!
      第一日係南面既地方,個度大部份都未轉紅色~
      不過我第三日去首爾,個邊就有好多睇la~~

      刪除