2014年5月24日 星期六

高雄墾丁之旅Day 2

Day 1 行左個夜市~~回酒店後大家休息一晚!!

Day 2 出發去旗津~~



 開船了~~~


其實好快就到~~~對面!!

 個島都唔細~~~

我地租左電行既4人單車~~~


 第一站~~~LUNCH!!!





 個豬手唔錯呀~~~










 食飽飽就散散步~~~去左風車公園!!






今早未出發之前同朋友去左郭元益買手信~~~

佢D野都唔平呀!!!

一盒鳳梨酥十個要300台幣呀~~
 回到高雄~~~

是日晚餐係麻辣火鍋~

我地仲一早已經BOOK左位了~~哈哈!!



 鴛鴦鍋~~~

一邊麻辣一邊酸菜~~

今次係第一次係台灣食麻辣火鍋~~

個湯底入面已經有D配料~~~係豆腐同豬紅!!!

我地一邊食佢會一邊加比我地~~~不用再收費的!!真的好好~~~

個豬紅真係好好味~~



















 火鍋之後其實去左做腳底按摩~~~

要RELAX一下!!

之後我就帶左HONEY去我之前去過既美麗島車站~~~



 再行一行夜市就回去了~~~

十分充實的一天!!


沒有留言:

張貼留言