2014年11月3日 星期一

北非突尼西亞之旅!! (Day 5)

昨晚其實已經係沙漠地區~~~

所以都會比較熱的~~我已經晒到黑左好多~~>_<!!

今日坐吉普車去棕櫚綠洲...

沙漠玫瑰



















這地方都好靚~~~行程都有小小艱辛!!

不過都係值既~~
新鮮榨紅石榴~~真係未見過!!!
好好味呀~~^^














又係薄荷茶~~
我地正係鹽湖中間既公路上~~



可以落車了~~~好大風!
今日我穿短褲~~d沙呀, 鹽呀...吹刑我隻腳都有小小痛~~







返到酒店~~

今日返到酒店本身諗住游下水~~~

點知最低水位都1.5m~~~>_<!!!我唔識游水架ma~~

點游呀???落左去我諗只見到我個頭頂~~~

沒有留言:

張貼留言