2014年3月31日 星期一

麥麩藍芝士麵包@17小時麵包

舊blue cheese終於出動了~~

整左17小時麵包既麥麩藍芝士麵包~~~

佢係張舊芝士連埋麵團一齊打~~~

打個時真係好勁芝士味!!!

我都好耐無整17小時既麵包~~~

雖然花既時間係多左~~~不過係值得既!!!麵包好軟熟.......

味道!!!第一口....有d味道!!再細味一下~~~真係好勁!!!
這個包真係唔係個個好~~~

有人話:味道怪怪的~~~

亦有人話:係芝士味咩?我食唔出喎~~

都有人問我:幾時再整??

不過對我黎講味道真係over左d~~

如果我再整,我會減小blue cheese份量,再加另一點材料law!!哈哈~~

沒有留言:

張貼留言