2014年4月2日 星期三

Lab Made 分子雪糕專門店

上兩個星期日睇電視既"我要做老闆"~~~

睇到li個分子雪糕.......

睇到我都有d想去試下~~~

去到真係好多人~~~佢每個期限都有四款雪糕!!!

我order左 奶醬脆多.....

等左一陣就有la~~~睇住佢整都幾得意!!!

雪糕入面有脆多....上面淋有奶醬!!!

味道真係 奶醬脆多.....都不錯!!

不過當你細味一下既時候~~個雪糕除左  奶醬脆多味道之外~~~雪糕本身好似小左應該有既雪糕本身既香味!!

一同三個人去~~~大家都覺得未必會再黎!!我就覺得咁既價錢,我會選擇去食godiva / smile又或者去飲杯triple o 既奶昔~~~

沒有留言:

張貼留言