2014年4月3日 星期四

今助日本料理@沙田


早幾日同朋友去沙田行街街~~~

朋友話帶我去食日本野!!

佢話星期六日好多人的~~~就算5點幾黎都要等半小時!!

我地這天係平日~~~個天仲成日落雨!!因為我個人覺得下雨天係小d人出街食飯的~~

我地大概六點半到~~~都唔洗等位!!有卡位坐tim~~^^

個餐牌真係好多選擇~~~又魚生飯,壽司,卷物,刺身,天婦羅,烏冬等等~~~

烏冬都有湯la,橯la~仲有鍋的~~

有散叫,亦有套餐~~

上圖係一個餐......有刺身,魚生飯~仲有天婦羅牛肉玉子鍋烏冬!

我同朋友叫左一個餐食~~~佢話一人一個餐會好飽的!!因我地之後仲會去食甜品呀~~~

佢既餐由百幾至幾百都有~~~我地li個連埋加一,$181~~~

都ok la~~~個烏冬同 魚生飯我都好like~~^^

食完埋單走人個時已經多人了~~~仲要等位tim!!

下次再黎試其他野食~~~^^


沒有留言:

張貼留言