2014年6月6日 星期五

高雄墾丁之旅Day 5 & 6!


去到day 5~~~

有一半既人都選擇休息~~~

另外有人去玩浮潛~~~

我有出去~~~不過無玩!!!

不過睇佢地玩都好開心~~~

是日晚上大家出去dinner~~~

本打算想去一間小店食的!!!點知太多人了~~~

最後選擇了這間冒煙的喬.....

哈哈~~~是日食西餐!!!

味道都不錯~~~~又坐得舒服!!!











食完飯~~~民宿老闆話有個節目安排左比我地!!!

去沙灘捉蟹~~~~

真係好搞笑的!!!

工具係有網同燈~~~~

d浪一黎~~~海水退落水既時間就有d蟹~~~

一見到我地就係咁追..........好搞笑!!!

我地就係咁玩左一晚!!!
day 6~~~

準備走了~~~~沒有節目!!

不過我係台灣7-11儲到40個印花~~~

換左個禮物~~~哈哈!!!







沒有留言:

張貼留言