2014年6月8日 星期日

Greyhound Cafe @ 新世紀

 又同朋友去搵新野試下~~~

今次去 Greyhound Cafe

我地order左





薄切三文魚配泰式辣汁 ~~你開飯睇過!!好多人都叫既~~~不過味道真的不錯!!!!
 意大利肉腸芝士餡餅

 餡餅......都ok~~~唔算好特別!!!不過都唔差既~~~~


 這個~~~~名稱已經忘記!!!

記得同朋友睇到個時覺得咁奇怪既???

個名類似:什菜沙律千層麵~~~

我地諗又 沙律又千層麵,到底係點架????

原來係咁既樣子~~~
 這個薯條真抵食~~~~

 同朋友想叫d野食食下吹下水~~~

諗緊要薯條定薯角好~~~

你一定估唔到咁大間餐廳這個味道幾好,唔算細碟既薯條都只係$22~~~~但係薯角要四十幾law~~~

最後我地order左出名既 新鮮椰子千層蛋糕~~~

味道都ok~~~可能我之前食過椰子味既蛋糕~~~所以對我黎講唔算好特別!!








沒有留言:

張貼留言