2014年7月18日 星期五

Borghese 清潔泥mask!



我其實除左鐘意食野同整野食之外~~~~護膚都好緊要的!!!

我本身都好鐘意做下mask既~~~

無論係paper呀,泥呀......好多我都會做下!!!

最近每星期都會做下清潔泥mask .....

上網見人話這牌子都ok好~~~咁就試下la!!

佢都有幾隻唔同色唔同效果的~~~

我就買左清潔既!!!

上網既人都話做完佢一定要做埋保水既mask~~~

我完全同意,做完個泥真係feel到塊面幾dry下~~~

所以我都唔會懶架.....一定會做埋佢!!

用後感覺都ok~~都想試埋其他顏色呀!!

沒有留言:

張貼留言