2014年7月31日 星期四

Tiramisu~~


 Tiramisu.....

佢好好味~~~不過我好小整!!!

到現時為止 ...加埋今次,我都係整過3次咁多~~

今次係整比阿姨,表弟表妹佢地食~~~

我本身鐘意食滑d不加魚膠既!!

所以用杯子就最好不過~~

今次用既mascarpone cheese牌子之前都未見過!!

我既材料有 mascarpone cheese 500g,糖 100g,蛋 3隻, 手指餅一包, 咖啡 一大杯,酒 5 茶匙(我用了rum酒)
 我多數會買現成咖啡,再加自己沖既濃咖啡~~再加一點酒!!

 之後打起蛋白

蛋黃加砂糖用電動打蛋器打至忌廉狀,拌入Mascarpone 芝士混合(不要再用電動打蛋器),加雲呢拿香油攪勻。將蛋白伴入芝士混合物。

之後就手指餅沾上咖啡排好(要快手,不要吸太多咖啡,如果唔係就會好濕),之後加芝士,一層一層就可以了!!最後加上可可粉,雪一晚就可以了!!




沒有留言:

張貼留言