2014年10月7日 星期二

日本大板之旅(Day 1)

好開心又去旅行了~~~

27/9~2/10

今次坐零晨機......朋友早一日已經到左!!!

我早上一到就去酒店搵佢,放低d野就去玩~~

 日本早上六點多到了~~~

我地坐巴士~~~因為第一個站就到我要去既酒店了!!!


 天上的雲真係好靚~~~


 已經到達搵左朋友了~~~

去買張one day pass先~~


 第一站...黑門市場!!食早餐~~






 黎到第一餐第一口係食吞拿魚~~~
仲試左幾個部份!!
千多yen就有幾片~~仲要係好新鮮好好味!!
香港食唔到law~~








 魚生飯~~~好好味!!


 炒麵麵包~~睇卡通片成日見到~~
可惜最後都試唔到~~



















 日本青提勁好味(這味道我未食過的)~~~我地覺得仲好味過巨峰呀!!



 新鮮和果子!!入面有生果的~~

超好味~~


去完市場~~~返酒店放下買左既野~~~
又再出發!!
去心齋橋...











 下午四點多就去食箱壽司~~





 是日戰利品!!

放低野又出去食野了~~~
 排隊等章魚燒~~




 再去食烏冬~~~



 又再去食pancakes~~~^^



 回酒店~~~仲要食生果!!!
 仲有甜品~~~~

 真係好靚呀~~~

味道當然唔洗講la~~


沒有留言:

張貼留言