2014年10月11日 星期六

日本大板之旅(Day 3)

 day 3~~~

今日節目係下午去outlet~~~

所以上午無咩特別地方安排~~

大家一致都想再去黑門市場~~打算掃d貨返酒店再去outlet~~

我真係超like日本青提~~~今日我又買了!!哈哈~~


 一早又食吞拿魚壽司了~~
 朋友的~~~好肥美!!未必個個食得落呀~~
 早餐第二激!!

雞泡魚.....剌身加火鍋...





 魚皮~
 嘩.....人生第次食雞泡魚剌身!

 好味到連湯都清晒~~






 再試KOBE BEEF~~街市都LI個價錢!!

多人去旅行真好~~一人一兩舊~唔洗咁快食到飽晒!!



 返左酒店放低d野~~~

又係酒店附近食大板燒....




 這是大板燒門口~~
 好~~~我地去outlet了~~~


大家分頭shopping後大肚餓了~~~

立刻買個炸咖哩包食!!!嘩.........好味!!

 是日晚餐又去食大板燒~~~因為我地想試炒麵餡!!



 之後又返酒店附近~~~

之前日日話係酒店附近食野~~~就係li個新梅田食道街了~~
 我地去食拉麵~~~
 真係好好味~~~
 都好多人架......入面得5個位ja!!


 今晚宵夜~~~

我仲買左2個蘋果tim ~~~最後食得一個,另一個我拎左返香港~~哈哈!!

沒有留言:

張貼留言