2014年10月25日 星期六

北非突尼西亞之旅!! (Day 1&2)

第一次去非洲國家~~心情十分興奮又開心!!
風景真係好靚~~~
今個行程都好滿意!!
今年第四個旅行都完結了~~~要期待出年既旅行!!
努力搵錢了~~


我地首先要坐8個小時飛機去杜拜轉機~~

好開心~~~坐A380~~

好靚!!
 有meun架~~~

 係杜拜轉機有餐卷拎,可以去食野~~
 因為我地要等成4小時~~~

我地去左食自助早餐~~~食完可以坐下!!

 可以上機去突尼西亞了~~




 第一個去既地方~~就係西迪布賽伊德!

大家一直睇落去~~~

風景真係好靚!!!



















 如果唔講個個都以為我地左希臘~~~不過這裡真的是北非呀!!!


 li度係間cafe~~~

 好味的~~松子薄荷茶!!




 雪糕~~~味道不錯!!!


 經過一日既飛機,再加上一日既行程~~~

大家都十分期望回到酒店!!


 除左第一晚我有影晚餐外~~~

之後每晚都沒有影了~~~

因為天天都是酒店自助餐!!
 經過今次旅行~~~發覺li度既甜品係比較甜的~~~所以我都無咩點食!!!

因為對我黎講真係十分甜呀~~~






沒有留言:

張貼留言