2014年10月14日 星期二

日本大板之旅(Day 4)

 今日早餐去左酒店附近既cafe食~~~



 又靚又好味~~

 今日目的地係友馬溫泉~~

















 街邊有free既浸腳溫泉~~~

真係好得~~~

大家浸完都覺得鬆晒呀~~~因為之前3天太累了!!!








 這個是溫泉饅頭~
這些魚蛋的物體好好味~~~

每款都加入不同的材料!!

 之後我地去左神戶食神戶牛~~~

我地lunch time黎~~~比晚上會平d~~
 睇見間房都high la~~
 前菜都好味過人~~
 我地分別叫左A4,A5 同黑毛和牛~~
 廚子係我地面前立刻煮的~~~

好有功架呀!!












 同牛剩下既油煮芽菜.........

嘩!!!勁香呀~~~



 食完濃味既牛~~~仲有一杯檸檬味雪葩!!
 再有一杯飲品~~~

大家都覺得超值~~~如果唔係食A5既~~大概都只係三至四百港紙一位!!有咁既服務真係一流呀~~



 食完LUNCH~~~出發去麵包超人博物館!!

 沿路都有指示的~
 街邊斬有不會麵包超人公仔~~










 係真既麵包呀~~







 SALON都有間~~~小朋友真幸福呀!!
 我為左隻杯,所以買雪糕食~~~^^
 佢杯雪糕係用膠杯盛住之後放入杯!!

仲會比埋包裝隻杯既紙你~~~

真係好貼心呀!!

 好邪惡既布丁~~~

 今晚太累了~~~

我地買左壽司返酒店食~~分別50%同30% OFF~~~我地係大丸買架!!3盒加埋都唔洗150港紙~~

 係友馬溫泉買的溫泉粉~~~

個人實在太累!!!所以要浸浸~~~
 一個栗子撻都包得咁靚~~~

 真係好好味~~~


沒有留言:

張貼留言